HRMagazine present: Employer Branding

 In Speakap, Workforce Excellence

In de huidige arbeidsmarkt hebben werkgevers hun merk meer dan ooit nodig om mensen aan te trekken, te behouden en onderling te verbinden. Wat dat betreft kan HR nog wat leren van marketing. Een duurzaam werkgeversmerk is meer dan alleen imago; een authentieke relatie creëren met zowel werknemers als kandidaten zorgt alvast voor een stevig fundament.

Tijdens het Employer Branding Seminar van HR Magazine, welke plaats vindt op 22 maart 2018 in Berchem, wordt hier uitgebreid bij stil gestaan. Als sponsor en standhouder op dit seminar, tonen wij je graag hoe sociale interne communicatie en digitale onboarding het ambassadeurschap binnen jouw organisatie versterken. Anneleen van Troost (Corporate Communication manager bij Kinepolis) vertelt je graag tijdens een use-case hoe Speakap hen heeft geholpen om hun medewerkers beter te informeren, te motiveren en onderling verbonden te maken.

Wij zien je graag op 22 maart!

Meer informatie vindt u hier: https://hrseminar.workforce-it.be/

 

Recent Posts

Start typing and press Enter to search